-5% med koden CAZE5
Min kurv

image
SKU :

Ved at validere dine køb, vil du blive debiteret med beløbet for din ordre

I reservation


total des produits 0,00 kr
Code -  kr
Total pris) 0,00 kr

Angiv bestilling Fortsætte med at handle

Ofte stillede spørgsmål


Levering

Leveringssystemet administreres af vores partnertransportør. Det er struktureret omkring en mødeplan, hvor du er beslutningstager.
Du kan derfor planlægge din levering i henhold til din tilgængelighed.
Hvordan virker det? Det er meget enkelt:
? Vi vil informere dig om status for din ordresporing på din Cazeboo-konto, "Mine ordrer"-sektionen.
? Vores partner sender dig en SMS til det mobiltelefonnummer, du har givet os.
? Denne meddelelse giver dig datoer for en leveringsplan
? Du vil blive bedt om en programmeringsdato for hver pakke, der udgør din ordre (du kan derefter programmere dem på samme dato for at forenkle modtagelsen af din ordre.

Hos Cazeboo er vi glade for at kunne informere dig om, at levering er gratis på alle vores produkter. På denne måde skal du ikke betale yderligere omkostninger for leveringen af dine ordrer.

For ordrer, hvor alle produkter er angivet som "På lager", bestræber vi os på at forberede din ordre inden for 24 til 48 timer. De specifikke leveringstider for hvert produkt er tydeligt angivet på Cazeboos hjemmeside og overstiger i disse tilfælde ikke 5 arbejdsdage.
For ordrer inklusive reserverede produkter følger forberedelse og levering den længste tidsramme for at give dig mulighed for at modtage hele din ordre på en grupperet måde.
Hvis du ønsker at modtage varer på lager hurtigt, anbefales det at afgive to separate ordrer. Den første vil omfatte produkter på lager, og den anden vil omfatte produkter, der afventer lager.

I øjeblikket leverer vi til omkring tyve forskellige lande i hele Europa: Frankrig, Tyskland, Storbritannien, Irland, Portugal, Spanien, Italien, Belgien, Holland, Polen, Holland, Danmark, Rumænien, Kroatien, Grækenland, Slovenien, Slovakiet, Ungarn, Tjekkiet, Litauen og Letland.
Bemærk venligst:
Det er vigtigt at oprette din konto i det land, du ønsker at få din ordre leveret til.
Hvis du for eksempel bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på webstedet cazeboo.fr.
Ellers vil du ikke kunne få din ordre leveret til dette land.

I øjeblikket sender vi ikke til øerne. Vi arbejder på at forbedre denne situation hurtigt og vil holde dig orienteret, når Cazeboo er i stand til at levere til disse områder.

Leveringer, gennem vores partnertransportør, sker udelukkende med planlægning af en aftale, som du vælger.
Dette giver dig mulighed for roligt at bestemme leveringsdagen og være tilgængelig ved modtagelse af din ordre.

Vi inviterer dig til at kontakte kundeservice hos vores fragtmand DPD og have dit pakkenummer klar. Du vil sammen med dem kunne vurdere årsagerne til denne manglende leveringsplan.

Vi råder dig til at kontakte os via vores kontaktformular. Samtidig er det vigtigt, at du kontakter vores partnertransportør for at opdatere din adresse og/eller give yderligere oplysninger om din leveringsadresse.

Nogle gange er der en vis forsinkelse i opdatering af sporingslinkoplysninger. Vi råder dig til at vende tilbage til linket næste dag.
Hvis dette ikke løser situationen, kan du kontakte os via vores kontaktformular til eftersalgsservice via afsnittet "Jeg har endnu et spørgsmål om min ordre".

I tilfælde af en ordre med produkter på reserve, har du mulighed for at anmode om fortrydelse via kontaktformularen. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter annulleringen, så snart den faktisk er annulleret. Hvis du bestiller varer på lager, er annullering af ordren ikke længere mulig under forberedelsen og afsendelsen af ordren. Vi råder dig til at kontakte kundeservice via kontaktformularen for at finde den bedste løsning, der fører til, at du annullerer ordren efter forsendelsen.

Normale leveringstider er normalt hverdage, fra 8.00 til 18.00.

I tilfælde af en ordre med reserverede produkter, kan du kontakte os via kontaktformularen for at vurdere, om en ændring af leveringsadressen er mulig. Ved bestilling af varer på lager er det ikke længere muligt at ændre leveringsadressen, når forberedelse og forsendelse af ordren er påbegyndt. Du kan kontakte os via kontaktformularen for at finde en løsning på din situation.

Normalt, når ordren er blevet bekræftet, er det ofte svært at ændre den. Ordrebehandlingssystemer er ofte automatiserede, og når transaktionen er afsluttet, kan ændringer være komplicerede. Men for at få nøjagtige oplysninger om ordreændringspolitikken for den pågældende virksomhed, anbefales det at kontakte kundeservice så hurtigt som muligt.

Leveringsdatoer vælges mellem dig og vores partnertransportør, vi råder dig til at kontakte dem hurtigt for at vurdere dine muligheder for at ændre leveringsdatoer. For at gøre dette kan du følge sporingslinkene til dine pakker og kontrollere din evne til at omplanlægge levering.

Vi råder dig til at kontakte os via vores kontaktformular. Samtidig er det vigtigt, at du kontakter vores partnertransportør for at opdatere din adresse og/eller give yderligere oplysninger om din leveringsadresse.

Vi inviterer dig til at kontakte vores fragtmands kundeservice og oplyse dit pakkenummer. Du vil sammen med dem kunne vurdere årsagerne til denne manglende levering og/eller leveringsmeddelelse (link til DPD, kundeservice).

Hvis du ønsker at kontrollere forløbet af din levering, inviterer vi dig til at få adgang til din CAZEBOO-konto. I sektionen "Mine ordrer" finder du alle de detaljer og oplysninger, der er nødvendige for at spore forløbet af din pakke.
Du skal blot vælge den pågældende ordre for at få information om den aktuelle leveringsstatus. Hvis det er relevant, vil du også finde alle sporingslinks forbundet med dine pakker.

Vi tilbyder nu at udføre vores leverancer gennem vores partner DPD. Vi har aftalt med vores partner at give dig den bedste leveringsmetode. Faktisk sker leveringen ved hjælp af DPDs ekspertise udelukkende ved at tilbyde dig en aftale, som du selv vælger. Derfor er det vigtigt at vælge dit mobiltelefonnummer for at give dig mulighed for at modtage og svare på meddelelser om leveringsvalg.

Faktureringsadressen udgør den bestillers identitet og kontaktoplysninger.
Leveringsadressen udgør identiteten og kontaktoplysningerne for den person, der skal modtage ordren.
Leveringsadressen kan derfor være forskellig fra faktureringsadressen.
Hvis du ønsker at blive leveret til en anden adresse end faktureringsadressen (arbejdsplads, pakkerelæ, andet hjem osv.), har du valget mellem at foreslå en anden leveringsadresse.
? De oplysninger, der anmodes om til levering, hjælper med at lette modtagelsen af din ordre.
Anvendeligheden af de oplysninger, der skal gives:
- Fuld adresse
- For- og efternavn
- Mobilnummer (kun for leveringsadressen for at give dig besked om forløbet af din levering, kommunikation med leveringspersonen osv.)
? De oplysninger, der anmodes om til fakturering, giver os mulighed for at udstede en faktura i overensstemmelse med dine behov.
Anvendeligheden af de oplysninger, der skal gives:
- Fuld adresse
- For- og efternavn
Du har mulighed for at oprette flere fakturerings- og forsendelsesadresser efter behov.

Produktinformation

Ja, produkterne er designet til nemt og hurtigt at blive demonteret i tilfælde af stormvarsel og dermed sikre en hurtig og sikker reaktion på ugunstige vejrforhold.

Garantien er 2 år på alle vores produkter.

Tilbehøret, der er kompatibelt med vores pergolaer, er tagdug samt sæt med 4 gardiner.

Taglærredet har en Anti-UV 30+ behandling, som vil give betydelig beskyttelse mod solens stråler.

I tilfælde af regn løber vandet væk gennem stolperne eller gennem taget. Derudover er nogle produkter udstyret med tagrender for at sikre en jævn afledning af regnvand.

Produkterne er designet til at modstå vind under lette forhold, dog er de ikke egnede til hård vind.

Pladernes tykkelse er 6 mm.

Polycarbonatplader kan være hvide eller antracitgrå.

I øjeblikket tilbyder Cazeboo dig antracitgrå (RAL 7016), mat hvid, beige, mosgrøn, lysegrå og taupe.
Kun de produkter og farver, der præsenteres på siden, kan købes.

Du kan kontakte os via kontaktformularen, under "Spørgsmål om et produkt". Vi vil gøre vores bedste for at give dig al den nødvendige assistance og besvare dine spørgsmål om vores varer.

Ordre problem

I tilfælde af en ordre med produkter på reserve, har du mulighed for at anmode om fortrydelse via kontaktformularen. Vi sender dig en e-mail, der bekræfter annulleringen, så snart annulleringen træder i kraft. Hvis du bestiller produkter på lager, er annullering af ordren ikke længere mulig under forberedelsen og afsendelsen af ordren. Vi råder dig til at kontakte kundeservice via kontaktformularen for at finde den bedste løsning, der fører til, at du annullerer ordren efter forsendelsen.

Cazeboo giver dig en fortrydelsesformular i vores generelle salgsbetingelser. Som en påmindelse har du op til 14 dage fra modtagelse af ordren til at anmode om fortrydelse. Find alle oplysninger om tilbagetrækningsprocedurerne i vores T&C'er.

Hvis du ikke har modtaget bekræftelse på din ordre, anbefales det, at du kontakter eftersalgsservice uden forsinkelse. Du kan finde kundeservice kontaktoplysninger på hjemmesiden. Ved at kontakte os vil du være i stand til at få information om status på din ordre, løse eventuelle problemer og sikre, at din anmodning bliver behandlet korrekt.

I tilfælde af et afslag på grund af beskadigede pakker, modtager vi oplysninger om produktretur fra vores partnertransportør. Kontakt os via vores kontaktformular i afsnittet "Jeg har et problem med min ordre" og følg processen til oprettelse af eftersalgsservicefil. Dette vil give os mulighed for at overvåge situationen og holde dig orienteret om forløbet af genforsendelsen af beskadigede pakker.

Når du har sendt os oplysningerne om ordren og de pågældende pakker, vil vi være i stand til at sende dig de trin, du skal følge for at returnere de pågældende pakker til os og give os mulighed for at sende dig det produkt, der ikke er modtaget.

Mangler du en pakke?
Du kan først tjekke, om du har modtaget alle pakker, der er inkluderet i din ordre, ved at logge ind på din konto, i "Mine ordredetaljer". Du vil derefter kunne tjekke, om alle pakkerne er blevet leveret til dig eller ej. Hvis du ikke har modtaget en af pakkerne, og det skyldes en unormal lang leveringstid, bedes du kontakte os ved hjælp af eftersalgsservices kontaktformular.

Mangler der dele i din pakke?
Kontakt os via kontaktformularen til eftersalgsservice, med angivelse af de manglende dele og deres kodning (lav en komplet opgørelse over delene i dine pakker og sammenlign med de dele, der er anført i monteringsvejledningen). Afhængig af de manglende elementer finder vi sammen en løsning, så du med ro i sindet kan samle dine varer!

Kontakt os venligst via kontaktformularen, afsnittet "mit produkt virker ikke", "mit produkt virker ikke længere" eller "Jeg kan ikke få mit produkt til at virke" afhængigt af situationen. Vi vil fastlægge de handlinger, der skal tages for at finde en løsning på det opståede problem.

Produktudveksling er i øjeblikket ikke mulig. Du kan, hvis du stadig er inden for den juridiske fortrydelsesfrist, fremsætte en anmodning herom til os. Du kan altid kontakte os via kontaktformularen til eftersalgsservice.

Cazeboo tilbyder en produktreturservice på grund af deres volumen og/eller vægt. Omkostningerne ved returnering af produkter består af en fast pris på 26,45 euro inklusive moms pr. pakke + variable omkostninger afhængig af pakkens vægt (se vores T&Cs). Disse returneringsomkostninger tager højde for refusion af logistikomkostninger forbundet med returneringer.

Kundeområde

Du kan oprette din konto ved at klikke direkte på piktogrammet, der repræsenterer et tegn øverst til højre.
Du kommer derefter til en login- og/eller registreringsside, klik blot på "Tilmeld".
Nu skal du blot udfylde kontooprettelsesformularen med dine personlige oplysninger (Titel, For- og Efternavn) samt din e-mailadresse. Vælg derefter din fortrolige adgangskode.
Alt du skal gøre nu er at validere din konto ved at klikke på "Jeg opretter min konto"

1. Du skal først tilgå login-siden, der er placeret øverst på siden med tegnpiktogrammet.
2. Du kommer til den følgende side, klik på "Glemt adgangskode":
3. Indtast derefter blot din e-mail-adresse, en e-mail vil blive sendt til dig kort efter for at give dig mulighed for at ændre din adgangskode (e-mailen kan gå til SPAM, tjek din SPAM-mappe).
4. Du kan nu logge ind på din konto med dine nye loginoplysninger.

1. Du skal først logge ind på din konto øverst til højre på startsiden:
2. Log derefter ind med din e-mailadresse og adgangskode.
3. Du kommer til denne side, klik på fanen "Mine personlige oplysninger":
4. Når du er i afsnittet "Mine personlige oplysninger", kan du ændre alle de angivne felter
Vil du gøre ændringer, der ikke er tilgængelige på denne måde?
Til svaret nedenfor "Fundede du svaret på dit spørgsmål", svar nej. En kontaktformular giver dig mulighed for at bede os om specifikke ændringer til dine behov.

Forbindelsesproblemer kan skyldes flere faktorer:
? Fejl ved login-websted:
Du forsøger muligvis at logge ind på det forkerte Cazeboo-websted.
For eksempel, hvis du har oprettet en konto på Cazeboo.fr, vil du kun kunne logge ind på Cazeboo.fr.
Det vil derfor være umuligt for dig at afgive en ordre på vores andre sider: Cazeboo.de / Cazeboo.es / etc...
Så sørg for at oprette forbindelse til den korrekte Cazeboo-side, som du tidligere har registreret dig på.
Bemærk venligst: det er vigtigt at oprette din konto i det land, hvor du ønsker at få din ordre leveret.
Hvis du for eksempel bor i Frankrig og ønsker at blive leveret til Frankrig, er det vigtigt at oprette en konto på webstedet Cazeboo.fr. Ellers vil du ikke kunne få din ordre leveret til dette land.
? Adgangskodefejl:
Måske kan du ikke logge ind på grund af en fejl i adgangskoden.
I dette tilfælde, hvis du ikke længere kan huske din adgangskode eller har mistet den, inviterer vi dig til at gå til afsnittet "Jeg har brug for information om, hvordan min konto fungerer", hvor du finder proceduren for at ændre din adgangskode.

Ja, det er fuldt ud muligt at knytte flere adresser til din kundekonto på Cazeboo. Dette giver dig fleksibiliteten til at vælge forskellige forsendelsesadresser afhængigt af dine behov.

Cazeboo er personligt forpligtet til at beskytte alle dine personlige data. Disse bruges kun med det formål at levere dine produkter til dig sikkert.
I henhold til databeskyttelsesloven af 6. januar 1978 har du til enhver tid ret til at få adgang til, berigtige eller modsætte dig data vedrørende dig.
Denne handling kan udføres:
? Enten direkte på hjemmesiden i "Min konto"-området og derefter i "Mine personlige oplysninger"
? Enten ved at skrive til vores kundeservice, vil vi derefter gøre det nødvendige i henhold til dine ønsker.

Cazeboo er personligt forpligtet til at beskytte alle dine personlige data. Disse bruges kun med det formål at levere dine produkter til dig sikkert.
I henhold til databeskyttelsesloven af 6. januar 1978 har du til enhver tid ret til at få adgang til, berigtige eller modsætte dig data vedrørende dig.
Denne handling kan udføres:
? Enten direkte på hjemmesiden i "Min konto"-området og derefter i "Mine personlige oplysninger".
? Enten ved at skrive til vores kundeservice, vil vi derefter gøre det nødvendige i henhold til dine ønsker.

Personoplysninger opbevares i 3 år fra kontraktforholdets ophør.

Betalinger og fakturaer

Cazeboo har omgivet sig med anerkendte partnere i verden af betalingsmetoder.
Disse forskellige betalingsmetoder er selvfølgelig alle sikre.
Dette giver os mulighed for at tilbyde dig en bred vifte af betalingsmetoder!
Betalingsmetoder i henhold til hvert land:
Frankrig:
Køb muligt på cazeboo.fr med følgende metoder: CB, Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma, Øjeblikkelig overførsel (Fintecture)

Belgien:
Køb muligt på cazeboo.be med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Bancontact, Sofort, Alma

Irland:
Køb muligt på cazeboo.dk med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Luxembourg:
Køb muligt på cazeboo.lu med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Alma

Tyskland:
Køb muligt på cazeboo.de med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Sofort, Giropay, Alma

Østrig:
Køb muligt på cazeboo.at med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, EPS, Alma

Spanien:
Køb muligt på cazeboo.es med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Fintecture, Alma

Portugal:
Køb muligt på cazeboo.pt med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Appel Pay, Google Pay, Alma

Italien:
Køb muligt på cazeboo.it med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Paypal x3, Apple Pay, Google Pay, Sofort, Fintecture, Alma

Holland:
Køb muligt på cazeboo.nl med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, IDEAL, Sofort, Apple Pay, Google Pay, Alma

Polen:
Køb muligt på cazeboo.pl med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, P24, Apple Pay, Google Pay

Danmark:
Køb muligt på cazeboo.dk med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Finland:
Køb muligt på cazeboo.fi med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Sverige:
Køb muligt på cazeboo.se med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovakiet:
Køb kan foretages på cazeboo.sk ved hjælp af følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Slovenien:
Køb muligt på cazeboo.si med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Rumænien:
Køb muligt på cazeboo.ro med følgende midler: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay

Letland:
Køb muligt på cazeboo.lv med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Litauen:
Køb muligt på cazeboo.lt med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Ungarn:
Køb muligt på cazeboo.hu med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Kroatien:
Køb muligt på cazeboo.hr med følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Grækenland:
Køb muligt på cazeboo.gr med følgende midler: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Tjekkiet:
Køb kan foretages på cazeboo.cz ved hjælp af følgende metoder: Visa, Mastercard, Paypal, Apple Pay, Google Pay

Du finder dem alle sammen på betalingstidspunktet og kan vælge den, der passer dig bedst!

Flere oplysninger i vores T&Cs > Betalingsmetoder.

Vi tilbyder i øjeblikket ikke dette betalingssystem.
Det er i øjeblikket under overvejelse, men er i øjeblikket ikke tilgængeligt i dit land.
Flere oplysninger i vores T&Cs > Betalingsmuligheder

Cazeboo tilbyder dig to betalingsløsninger i flere rater:
- Paypal 4x
Du har mulighed for at betale i 4 rater uden gebyrer takket være Paypal. Din første betaling vil blive foretaget, når du bestiller og den sidste betaling 3 måneder efter din bestilling.
Hvad er betingelserne for accept?
Berettigelsesbetingelserne for Paypal ratebetalingstilbud er efter deres skøn. Du kan kontakte dem for sammen med dem at finde frem til de tilgængelige løsninger.

Alma
Betal i 3 rater uden gebyrer med Visa eller Mastercard takket være Alma. På dagen for din ordre betaler du 1?3 af kurvens beløb. Så betaler du igen 30 dage efter din ordre? af mængden af din kurv. Endelig, 60 dage efter din bestilling, vil du blive opkrævet det resterende beløb.

Flere oplysninger i vores T&Cs > Betalingsmetoder

Det er gratis at bruge PayPal.
Alt du skal gøre er at oprette en PayPal-konto eller bruge en eksisterende konto.
Du vil derefter blive omdirigeret til en dialogboks, der administreres af Paypal for at afslutte din betaling.
Når din betaling er foretaget, vil en kvittering blive sendt til dig via e-mail for at følge op på denne transaktion.
Med Paypal er der ingen grund til at angive dine bankoplysninger, når du betaler for din ordre på vores side: dine økonomiske oplysninger meddeles ikke til sælgeren.
Paypal krypterer og sikrer dine data og fungerer som mellemmand til at udføre dine transaktioner på en fuldstændig sikker måde.
Paypal tilbyder efter eget skøn et betalingssystem med 4 rater. Vi anbefaler, at du kontakter Paypal for at afgøre, om du er berettiget til denne mulighed.

Fintecture er en betalingsløsning med øjeblikkelig overførsel godkendt af Banque de France.
Med Fintecture kan du betale for dine køb direkte fra dit sikre bankområde:
1-Vælg din bank.
2-Identificer dig selv med dine sædvanlige bank-id'er.
3-Valider transaktionen.
4-Bekræft transaktionen på din mobil.
5-Din betaling er bekræftet.

De vigtigste fordele for dig at betale med Fintecture:
? Du er ikke begrænset i mængden af dine køb, og dine kreditkortgrænser vil ikke blive påvirket.
? Du behøver ikke at indtaste dit IBAN eller indtaste dine bankkortoplysninger.
? Din ordre vil blive behandlet med det samme (i modsætning til en klassisk bankoverførsel).

To faser kan bekræfte dette afslag på betaling til dig:
Umiddelbart efter at du har afsluttet din ordre, vil du blive omdirigeret til en side, der giver dig besked om dette afslag:
I din e-mail-boks vil der automatisk blive sendt en besked til dig for at bekræfte, at transaktionen er fejlagtig.
I nogle tilfælde kan din bank afvise betalingsautorisation (utilstrækkelige midler, bankgrænse overskredet, bankafvisning osv.)
Vi kan naturligvis ikke efterleve ordren uden en løsning af situationen fra din side.

I disse tilfælde råder vi dig til at:
Identificer årsagerne til dette afslag.
Find den passende løsning til at løse årsagerne til dette afslag.
Genstart en ny ordre under hensyntagen til disse årsager (3DS-problem, bankgrænse, utilstrækkelige midler osv.)
Der kan være flere årsager til, at en betaling kan blive afvist.
Vi vil diskutere de mest almindelige sager, og hvordan man løser dem.

For bankkort og betaling via Paypal:
3DS system:
Cazeboo sikrer alle sine transaktioner via 3DS-systemet.
Dette sikkerhedssystem kan variere afhængigt af din bankinstitution: bekræftelseskode, der skal indtastes, bankapplikation sender dig en bekræftelsesanmodning for en given betaling osv.

Hvordan fikser man det?
Du skal genstarte en ordre og omhyggeligt følge 3DS-processen fra din bank, som vi omdirigerer dig til.

Internetbetalingsloft:
Det er muligt, at din bank begrænser din online købsgrænse (over en given periode og/eller et maksimum på en transaktion).
Nogle mulige tilfælde:
Du har foretaget flere på hinanden følgende køb på kort tid. Det akkumulerede beløb overstiger din købsgrænse.
Den ordre, du ønsker at gennemføre, overskrider din grænse.

Hvordan fikser man det?
Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til betalingsafslaget.
Hvis det er nødvendigt, kan du bede din bank om at øge din grænse eller vente et par dage med at genbestille.
Disse loftændringer er muligvis ikke umiddelbare.
Du har også mulighed for at bruge en anden betalingsmetode.

Afvisning af at honorere din banks transaktion:
Vi har få beviser til at forklare denne sag.
Hvordan fikser man det?
Vi råder dig til at kontakte din bank for at bekræfte årsagerne til betalingsafslaget.
Du kan fortælle os om dem, til ethvert nyttigt formål, så vi kan forbedre vores tjenester i fremtiden.

Utilstrækkelige midler:
Når vi afslutter ordren, sender vi en anmodning til din bank for at bekræfte, at vi kan opkræve beløbet for din ordre.
Et af de tilfælde, der kan opstå, er utilstrækkelige midler på tidspunktet for ordreafgivelsen. I disse tilfælde afviser din bank godkendelsen.
Hvordan fikser man det?
Tjek midlerne på den konto, der blev brugt til transaktionen.
Kontakt din bank, hvis det er nødvendigt.
Genstart ordren, så snart din bank bekræfter, at din saldo ikke blokerer bankautorisationen igen.

En afventende betaling sker, når du ikke har gennemført betalingen med den anvendte betalingsmetode.
Det kan for eksempel være, at du ikke har indtastet 3DS-sikkerhedskoden.
Denne sag vil hurtigt gå til afslag på betaling. Du vil blive informeret via e-mail. (se betaling afvist)

1. For at finde din faktura skal du først logge ind på din Cazeboo-konto med dine Cazeboo-legitimationsoplysninger. For at gøre dette skal du først gå ind på login-siden, der er placeret øverst på siden med tegnpiktogrammet.
2. Indtast derefter dine Cazeboo identifikatorer (login og adgangskode).
3. Når du er logget ind på din konto, skal du klikke på tegnikonet (din konto) øverst til højre, og du kommer derefter til din kontoside.
4. Klik derefter på “Mine ordrer”, alle dine ordrer lavet hos Cazeboo vises, klik på “Se detaljer” for den ordre, som du ønsker fakturaen for
5. Når du er i sektionen "Mine ordrer", skal du klikke på "Se detaljer" for den ordre, som du vil have fakturaen for
6. Du kommer til denne side, du skal blot downloade din faktura

For at finde din faktura skal du først logge ind på din Cazeboo-konto med dine Cazeboo-legitimationsoplysninger. For at gøre dette skal du først gå ind på login-siden, der er placeret øverst på siden med tegnpiktogrammet.
Indtast derefter dine Cazeboo identifikatorer (login og adgangskode).
Når du er logget ind på din konto, skal du klikke på personikonet (din konto) øverst til højre, og du kommer derefter til din kontoside.
Klik derefter på “Mine ordrer”, alle dine ordrer lavet hos Cazeboo vises, klik på “Se detaljer” for den ordre, som du ønsker fakturaen for.
Når du er i sektionen "Mine ordrer", skal du klikke på "Se detaljer" for den ordre, du vil have fakturaen for.
Du kommer til denne side, du skal blot downloade din faktura.

Cazeboo information

Vil du have mere information om Cazeboo?
Vi inviterer dig til at læse informationen på følgende links:
Juridiske meddelelser
Vores forpligtelser
Hvem er vi

1. Søg og vælg det produkt, som Cazeboo tilbyder gennem produktkategorierne eller direkte gennem søgefeltet. Du vil derefter støde på dens produktblad.
2. Tilføj de(n) vare(r) efter eget valg ved at klikke på “Tilføj til indkøbskurv”.
3. Din indkøbskurv vises til højre, du kan nu afgive din ordre (eller fortsætte med at handle, hvis du er interesseret i andre produkter).
4. Afgivelse af en ordre kræver oprettelse af en brugerkonto (se evt. spørgsmålet "Sådan opretter jeg min konto"), så vi kan kende leveringsadressen, faktureringsadressen og nyttige kontaktoplysninger, så leveringspersonen kan planlægge og sikre levering under gode forhold *
5. Alt du skal gøre er at fortælle os, hvilken betalingsmetode du foretrækker at bruge til at registrere ordren, så kan vi tage os af alt andet!
6. Du modtager en automatisk e-mail, der bekræfter registreringen af din ordre. Vi vil derefter fortsætte med at forberede og afsende ordren inden for de følgende dage.
7. Du kan følge forløbet af din ordre i dit kundeområde, "Mine ordrer" sektionen.
8. Når du er omdirigeret til sektionen "Mine ordrer", skal du klikke på "Se detaljer" for den pågældende ordre.
9. Du vil endelig kunne få adgang til sporingen af din ordre ved at klikke på "Spor pakken".

Vi har truffet det bevidste valg ikke at tilbyde dig et overpristelefonnummer, hvor du ikke nødvendigvis har alle svarene på dine spørgsmål.
Vi bestræber os på at:
? For at lægge al den information, du har brug for, online (klare instruktioner, tekniske egenskaber, dimensioner osv.)
? For at svare inden for 24 arbejdstimer på alle dine skriftlige anmodninger: skriftlige svar er normalt mere dokumenterede og præcise end en telefoncentral.
? At ringe tilbage til vores kunder, hvis dette hjælper os med bedre at imødekomme deres behov. For at gøre dette, bedes du sende os en anmodning via formularen ved at svare nej til nedenstående spørgsmål: "Har du fundet svaret på dit spørgsmål"

Cazeboo forestiller sig og skaber sine produkter med det ene formål at opfylde dine behov.

Kommer snart:
Denne status på vores produkter betyder, at dets tilbagevenden til lager er defineret af en omtrentlig dato. Disse oplysninger er synlige på vores produktblade under den korte beskrivelse.
I dette tilfælde kan du bruge "Alert Me"-funktionen til at få besked, når det er tilbage på lager, hvis du er interesseret i produktet. For at følge denne proces, inviterer vi dig til at konsultere vores ofte stillede spørgsmål i afsnittet "Hvordan bruger du produktvarslingssystemet, der tilbydes af Cazeboo?"

Offer for dens succes:
I alle tilfælde er der tale om produkter, hvis lager er opbrugt. Varer, der ikke er på lager, annonceres derefter som "Utilgængelige".
Dette produkt vil blive fornyet, men det er i øjeblikket udsolgt, og vi har endnu ikke en tilbagevenden til lagerdato at give dig.
Som i det foregående tilfælde vedrørende "Kommer snart"-elementerne, kan du oprette en advarsel, der giver dig besked om dens nye tilgængelighed.
Det er nogle gange sandsynligt, at visse produkter ikke længere lever op til Cazeboo-samfundets forventninger.

I disse tilfælde kan vi stoppe produktionen af visse varer for at tilbyde nye sortimenter, tættere på dine forventninger.
Du kan altid kontakte os for at høre om dette produkt bliver fornyet på et tidspunkt, og hvis dette ikke er planlagt, kan vi tilbyde dig forskellige alternativer på lignende produkter.

Et produkt, der ikke er tilgængeligt, kan derfor ikke bestilles.
Men hvis et produkt, der ikke er tilgængeligt, fanger dit øje, kan du blive advaret, når det kommer på lager igen.
Her er proceduren for at opnå dette:
For at gøre dette, søg efter den model, du ønsker, du vil derefter støde på dens produktblad.
Klik derefter på knappen "Adret mig" på produktarket.
Du vil blive omdirigeret til en login-side.

For at bekræfte advarslen skal du være logget ind på din Cazeboo-konto. Hvis du har brug for hjælp til at oprette din konto, så se venligst følgende spørgsmål: Hvordan opretter jeg en Cazeboo brugerkonto?

? Hvis du allerede har en konto: Indtast din e-mailadresse og adgangskode, der blev brugt til din Cazeboo-konto, og klik på "Jeg logger ind"
? Hvis du er ny til Cazeboo: Klik på "Registrer" og opret derefter din Cazeboo-konto.
Når du er logget ind eller registreret, åbnes denne side, som bekræfter oprettelsen af din advarsel om det produkt, du er interesseret i.

Alt du skal gøre er at vente, så sørger vi for resten. Vi giver dig besked, så snart den er på lager igen!

NB: I tilfælde af at produktet ikke udbydes til salg igen, vil vi informere dig så snart vi bliver opmærksomme herom.

Cazeboo gør meget ud af kun at tilbyde produkter til køb, der er på lager.
Prioritetsreservationssystemet giver dig mulighed for definitivt at forudbestille de produkter, der interesserer dig, til næste ankomst. Du har fuldstændig gennemsigtighed om de anslåede leveringstider for disse produkter.
Helt konkret skal du blot udvælge de produkter, der interesserer dig, og lægge dem i din kurv.
Forudbestilling har aldrig været nemmere med Cazeboo.
Mere information i vores T&Cs > Reserverbare produkter

For at forudbestille fra Cazeboo, klik på "Forudbestil" knappen, der er tilgængelig og synlig på produktarket:
For at bekræfte din forudbestillingsanmodning skal du være logget ind på din Cazeboo-konto:
Hvis du allerede har en konto: Indtast din e-mailadresse og adgangskode, der bruges til din Cazeboo-konto, og klik på "Jeg logger ind".
Hvis du er ny til Cazeboo: klik på "Tilmeld" og opret derefter din Cazeboo-konto.
Når du er logget ind eller registreret, skal du færdiggøre din forudbestilling og sikre prioriteret reservation ved fremtidige ankomster.
En bekræftelses-e-mail på din forudbestilling vil automatisk blive sendt til dig. Alt du skal gøre nu er at vente på, at dit produkt er tilbage på lager og leveret til dit hjem! (Vi sender dig e-mails for at fortælle dig det!)

Levering
4/7 dage

Sikker
betalinger

Gratis fragt

Kontaktløs
levering

Sikker betaling

Visa
Mastercard
PayPal
ApplePay
GooglePay

Velkommen til Cazeboo!

Med speciale i online salg af moderne udvendige indretninger, især terrasse- og havebeklædninger, gør Cazeboo det til en ære at tilbyde dig et komplet tilbud for at tilføre værdi til dit eksteriør iflg. de seneste markedstendenser, til ultra-konkurrencedygtige priser!

Kvalitet til den rigtige pris! Dette er Cazeboos motto!

Alle vores produkter er gennemtænkt og designet i sætform.
Nem og hurtig at installere, samle dine Cazeboo-pergolaer, lysthuse og carporte selv vil være en barneleg.

Alle vores modeller er designet til at kombinere både sikkerhed og æstetik.

Cazeboo tilbyder dig valget, der opfylder alle dine ønsker og krav: canvas pergola, bioklimatisk, havelåge, carport, kiosk, ...
Hos Cazeboo bliver alt gjort for at tilfredsstille dig!
Opdag også alt vores tilbehør til et eksteriør, der ligner dig: lærred og reservedele til tag vil blive tilbudt for at perfektionere dit projekt .

For at lette dit valg har du alle de tekniske oplysninger, en detaljeret produktbeskrivelse samt visuelle oplysninger på alle vores produktblade.

Betalinger er sikre og levering er gratis, så profit tag den og få en god shopping!